Assessorament i
solucions a les comunicacions
d'empreses

Assessorament
i solucions a
les comunicacions
d'empreses

Assessorament i solucions a les comunicacions d'empreses

El Servei de Consultoria i auditoria està pensat per ajudar a l´empresa a “saber on està i saber a on pot anar”. Aquest servei comprèn:

  • Auditoria i anàlisi de la situació actual de les infraestructures en telecomunicacions de l’empresa.
  • Optimització de les infraestructures i dels serveis dependents d´aquestes.
  • Estudi i presentació de diferents opcions i ofertes d´operadors, inclosos els proveïdors actuals.
  • Gestió, tramitació i control de les actuacions realitzades amb els operadors.
  • Seguiment trimestral dels consums i serveis.
  • Assessorament telefònic,o presencial per qualsevol tema relacionat en les telecomunicacions de l’ empresa.
  • Assessorament en l´adquisició de productes relacionats en les telecomunicacions.
  • Integritat, qualitat, confiança i independència en les decisions preses.
  • Garantia de satisfacció total.
Sol·licita més informació

Què és VOIP?

VOIP són les sigles de Veu sobre el protocol IP (en anglès). És la tecnologia en la qual es digitalitza, es comprimeix la veu i s'encapsula sobre el protocol TCP/IP (l'usat en Internet). En destinació es fa l'operació contrària. (La Telefonia IP és la infraestructura que ens permet fer trucades a qualsevol telèfon de la xarxa telefònica. Necessitem, per tant, un *gateway que interconnecti la nostra xarxa amb la d'un operador).

La Telefonia IP és una tecnologia que permet integrar en una mateixa xarxa (basada en protocol IP) les comunicacions de veu i dades.

Els principals avantatges de la Telefonia IP són la simplificació de la infraestructura de comunicacions en l'empresa, la integració de les diferents seus i treballadors mòbils de l'organització en un sistema unificat de telefonia (amb gestió centralitzada, trucades internes gratuïtes, pla de numeració integrat i optimització de les lineas de comunicació) la mobilitat i l'accés a funcionalitats avançades (bústies de veu, IVR, ACD, CTI, etc.)

Per què usar VOIP?

La VOIP permet la unió de dos mons històricament separats, el de la transmissió de veu i el de la transmissió de dades.

VOIP no és un servei sinó una tecnologia.

VOIP pot transformar una connexió standard a internet en una plataforma per realitzar trucades de baix cost per internet.

Serveis VOIP

SIP TRUNK

Els SIP TRUNK són els canals de comunicació IP que utilitzen les centraletes VOIP virtuals i les centraletes VOIP.
SIP TRUNK és la forma de migrar del seu antic sistema PSTN i començar a aprofitar el nou món de la Veu IP.

CENTRALETA VIRTUAL

La centraleta virtual és una solució allotjada en web. No es necessita mantenir una centraleta física. El servei de centraleta virtual és una solució de comunicació corporativa avançada. Això ignifica que disposarà de la facilitat de poder realitzar i rebre trucades de veu a qualsevol destinació (fix o mòbil) disposant a més de multitud de serveis. Pot integrar totes les seves seus, teletraballadors, etc. en una única xarxa de veu amb facilitats comunes (pla privat de numeració, trucades gratuïtes per a les comunicacions corporatives, desviaments, transferències i altres prestacions típiques de centraleta), sense restriccions de localització.

Sol·licita més informació

Connexions asimètriques ADSL – VDSL

L'ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line), és una tecnologia d'accés a Internet de banda ampla amb una velocitat de descàrrega de dades i de pujada de dades asimètrica i utilitzant el parell de coure per a la seva transmissió.

Connexions simètriques SHDSL

La SHDSL (Single-Pair High-Speed Digital Subscriber Line) permet enllaços simètrics d'altes velocitats, és a dir, igual velocitat de transmissió en tots dos sentits. El mitjà utilitzat és el parell de coure.

Connexions fibra FTTH

Es basa en la utilització de cables de fibra òptica i sistemes de distribució òptics adaptats a aquesta tecnologia per a la distribució de serveis avançats, com el Triple Play: telefonia, Internet de banda ampla i televisió.
La fibra fins a la llar permet velocitats de fins a 100 megues.

Enllaços dedicats ETHERNET

Línies bidireccionals a través de mitjans de transmissió físics, com són el coure a fibra òptica, proporcionant cabals garantits des de 2 Mbps fins a 100 Mbps.

Enllaços dedicats LDMS

Línies bidireccionals basades en tecnologia de radiofreqüència LMDS (Local Multipoint Distribution Service) que permeten disposar d'enllaços dedicats sense fils per a la transmissió de dades o veu.

Enllaços Punt a punt

Línies bidireccionals d'ús exclusiu d'accés que proporcionen enllaços simètrics d'alta velocitat amb garantia de disponibilitat i ample de banda.

Sol·licita més informació

Què és Wi-Fi?

Wi-fi és un mecanisme de connexió de dispositius electrònics sense fil. Els dispositius habilitats amb Wi-fi, tals com un ordinador personal, una consola de videojocs, un smartphone, o un reproductor d'àudio digital, poden connectar-se a Internet a través d'un punt d'accés de xarxa sense fil. Aquest punt d'accés té un abast d'uns 20 metres en interiors, una distància que és major a l'aire lliure.

«Wi-Fi» és una marca de la Wi-Fi Alliance —anteriorment la Wireless Ethernet Compatibility Alliance (WECA)—, l'organització comercial que adopta, prova i certifica que els equips compleixen els estàndards 802.11 relacionats a xarxes sense fils d'àrea local.

Existeixen diversos dispositius Wi-fi, els quals es poden dividir en dos grups:

  • Dispositius de distribució o de xarxa, entre els quals destaquen els routers, punts d'accés i repetidors.
  • Dispositius terminals que en general són les targetes receptores per connectar a la computadora personal, ja siguin internes (targetes PCI) o  USB.

Dispositius de distribució o de xarxa

Els punts d'accés són dispositius que generen un "set de servei", que podria definir-se com una "Xarxa Wi-Fi" a la qual es poden connectar altres dispositius. Els punts d'accés permeten, en resum, connectar dispositius en forma sense fil a una xarxa existent. Poden agregar-se més punts d'accés a una xarxa per generar xarxes de cobertura més àmplia, o connectar antenes més grans que amplifiquin el senyal.

Els repetidors sense fils són equips que s'utilitzen per estendre la cobertura d'una xarxa sense fil, aquests es connecten a una xarxa existent que té senyal més feble i creen un senyal net a la qual es poden connectar els equips dins del seu abast. Alguns d'ells funcionen també com a punt d'accés.

Els router sense fils són dispositius compostos, especialment dissenyats per a xarxes petites (llar o petita oficina). Aquests dispositius inclouen, un router(encarregat d'interconnectar xarxes, per exemple, la nostra xarxa de la llar amb Internet), un punt d'accés (explicat més amunt) i generalment un switch que permet connectar alguns equips via cable (Ethernet i USB). La seva tasca és prendre la connexió a Internet, i brindar a través d'ella accés a tots els equips que connectem, sigui per cable o sense fil.

Sol·licita més informació

Xarxes Corporatives

Creació de infraestructures

Oferim serveis d'assessorament, muntatge i manteniment de xarxes informàtiques per a petites i grans empreses.

Posseïm personal altament qualificat que podrà assessorar-li en tot el que necessiti, i realitzar:

  • Estudi personalitzat de la xarxa informàtica actual i futura xarxa a crear.
  • Disseny òptim de la mateixa.
  • Incorpració dels Serveis necessaris a la xarxa.

Així mateix estudiem, analitzem i assessorem cada cas per oferir-li solucions concretes a les seves necessitats.

Instal·lació de Xarxes Informàtiques

Xarxes cablejades.
Les xarxes cablejades utilitzen com a mig físic d'enllaç en les comunicacions el cable, en qualsevol de les seves modalitats (coaxial, STP, UTP, fibra òptica). La qualitat del cable i conseqüentment la quantitat de dades que és capaç de transmetre varien en funció de la categoria del cable.

Configuració dels diversos Serveis de Xarxa per a la seva Empresa.

  • Servidors d’Impresió
  • Servidors Web
  • Servidors de Correu electrònic
  • Configuració de NAS
  • Dispositius PLC
  • Videovigilancia
  • Configuració de comptes d'usuari
  • Configuració de la seguretat de l'empresa
  • Configuració de les polítiques de còpies de seguretat de dades
  • Manteniment de xarxes informàtiques

Els nostres contractes de manteniment abasten:

  • Assessorament de la xarxa de la seva Empresa
  • Anàlisi del funcionament de la xarxa
  • Polítiques de Seguretat de la xarxa
  • Polítiques de Còpies de seguretat de dades o Backups
  • Anàlisis i manteniment de cablejat estructurat
Sol·licita més informació