Una Centraleta Virtual, és un sistema avançat de telefonia IP que proporciona línies telefòniques i números a les empreses i que els permet disposar de llocs de telefonia, mitjançant extensions i gestionar professionalment totes les trucades.
Per què decidir-se per una Centraleta Virtual?
Mitjançant el nostre servei de centraleta virtual el client disposa de totes les funcionalitats d'una centraleta telefònica ip física però sense la necessitat de tenir l'equipament en el domicil.li de la seva empresa.
Escalabilitat
La centraleta virtual permet adaptar-se a les necessitats del seu negoci a mesura que aquest creix, ja que es poden afegir extensions o canals sense necessitat de grans canvis o inversions.
Flexibilitat
Les centraletes telefòniques virtuals ofereixen solucions ràpides, simples i de qualitat.
Permeten personalitzar el IVR, música en espera i altres característiques autogestionables per tal de millorar i promocionar la imatge de la seva empresa.
Estalvi econòmic
La centraleta virtual permet obtenir les funcionalitats d'una centraleta telefònica física, sense fer grans inversions. A més, en el moment que es necessiti augmentar els requeriments de comunicació, solament s'ha d'afegir les línies o les extensions que siguin necessaris, sense despeses extres.
Mobilitat
Amb les centraletes virtuals al núvol es pot treballar des de qualsevol lloc, atendre les trucades des de casa o redireccionar-les al seu mòbil. Aquestes centraletes permeten integrar sucursals i oficines remotes, simplificant i unificant les comunicacions.
És fàcil d'utilitzar i molt simple d'administrar. Té un panell autogestionable online, que permet accedir des de qualsevol lloc del món i permet fer tasques com gestionar les trucades entrants i sortints, afegir extensions, veure el detall de les trucades i altres informes d'utilitat per millorar l'eficiència i el control de les seves comunicacions.
Una centraleta virtual es pot compartir entre diferents oficines o seus gràcies a estar al núvol. Les seus es connecten a la mateixa centraleta mitjançant la conexió de dades que tinguin i poden compartir el funcionament o tenir comportaments de configuració totalment diferents.
Al mateix temps, els teletreballadors poden utilitzar les línies de la centraleta simplement tenint una conexió a internet i poder atendre o fer trucades. Fins i tot poden utilitzar les línies mòbils com extensions si es troben en zones amb poca cobertura de dades.
Principals Funcionalitats
Les centraletes virtuals ofereixen diferents possibilitats de comunicació segons les necessitats de cada usuari.
Telèfons IP. És l'opció més recomanada i habitual. Són telèfons de sobretaula o inalàmbrics que es connecten a internet i estan configurats per utilitzar-se amb una centraleta física o al núvol.
Mòbils integrats. Permeten rebre trucades sense necessitat de conexió a internet i en total mobilitat. Les línies mòbils estan integrades a la centraleta pel que permeten rebre trucades mitjançant la centraleta, transferir-les, marcació ràpida, etc.
Softphones per ordinadors / smartphones. Els Softphones són programes que emulen telèfons i s'utilitzen per trucar i atendre trucades des de pc, portàtil, tàblet o mòbil. El seu ús empresarial en ordinadors està cada cop més estès.
Adaptadors ATA. Converteixen el senyal analògic en VoIP , d'aquesta manera permet continuar utilitzant els telèfons convencionals analògics amb les centraletes virtuals.